Huisregels
Acties
Alle actuele acties worden vermeld op onze website en social media kanalen. Lees altijd de actievoorwaarden om teleurstellingen te voorkomen.
Afspraken en uitloop
Wij werken uitsluitend op afspraak en niet op volgorde van binnenkomst. Soms kunnen spreekuren uitlopen; hieraan kunnen geen rechten worden ontleend en wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele schade of kosten als gevolg hiervan. Wilt u een afspraak wijzigen of annuleren, neem dan contact op met onze assistente.
Betaling
Betaling vindt direct na de behandeling plaats, conform de afspraken tijdens het consult. Contante betaling is mogelijk. Betalen met creditcard, op afbetaling of in termijnen is niet mogelijk.
Cosmetische behandelingen vanaf 18 jaar
Behandelingen worden uitsluitend uitgevoerd bij cliënten vanaf 18 jaar, tenzij er een medische indicatie is met verwijzing van een huisarts of medisch specialist. In dat geval moeten ouders of wettelijke voogden aanwezig zijn en de behandelingsovereenkomst mede ondertekenen.
Diefstal
Bij diefstal wordt aangifte gedaan en wordt de zaak overgedragen aan de politie.
Dieren
Wegens hygiëne zijn dieren niet toegestaan in onze klinieken.
Drank, drugs & etenswaren
Roken, gebruik van drugs, alcohol en het nuttigen van etenswaren zijn in de kliniek niet toegestaan. Indien u onder invloed bent, kan de behandeling niet plaatsvinden.
Eigendommen en afval
Wij zijn niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal van persoonlijke eigendommen. Wij verzoeken u vriendelijk afval in de daarvoor bestemde bakken te deponeren.
Beeldmateriaal en audio
Filmen, fotograferen of geluidsopnamen maken is zonder schriftelijke toestemming niet toegestaan. Vraag deze toestemming vooraf per e-mail aan.
Inschrijving
Bij uw eerste afspraak dient u een medische vragenlijst naar waarheid in te vullen.
Kinderen in de kliniek
Er is geen toezicht op meegebrachte kinderen en zij mogen geen overlast veroorzaken tijdens behandelingen.
Legitimatie
Ter bescherming van uw persoonsgegevens en ter voorkoming van identiteitsfraude vragen wij u bij elke afspraak zich te legitimeren.
Respect
Wij verwachten dat onze medewerkers en andere cliënten met respect worden behandeld. Beledigend gedrag, schelden, dreigementen of discriminatie worden niet getolereerd.
Te laat aanwezig
Bent u te laat? Neem dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact op. We kijken samen of de behandeling nog kan plaatsvinden, maar dit kunnen we helaas niet garanderen.
Kom langs voor een consult
Hoe werkt het?
Wil je een wens voorleggen en de mogelijkheden bespreken? Wil je meer informatie over een behandeling? Of weet je al precies wat je wilt? Neem contact met ons voor een gratis gesprek met eventueel een behandeling.