Klachtenprocedure

Bij Artsenkliniek staat jouw tevredenheid voorop. Wij vinden het belangrijk dat je niet alleen tevreden bent over je behandeling, maar ook over de verzorging en begeleiding die je tijdens je bezoek ontvangt. Ondanks onze inzet kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent of een minder prettig gevoel hebt. Op deze pagina leggen we uit hoe je een klacht kunt indienen en welke stappen je kunt volgen.
Wat kun je doen bij een klacht?

Loop niet rond met onvrede, maar bespreek je zorgen zo snel mogelijk met een medewerker van Artsenkliniek. Door open te communiceren, kunnen wij samen zoeken naar een oplossing en voorkomen we dat anderen dezelfde ervaring hebben. Je kunt je klacht op verschillende manieren kenbaar maken:
Stap 1: Persoonlijk gesprek

Heb je een behandeling ondergaan en ben je niet helemaal tevreden? Dan nodigen we je uit om dit direct te bespreken tijdens een nacontrole met je behandelaar. In een persoonlijk gesprek zoeken we samen naar een passende oplossing. We nemen elke klacht serieus en streven naar jouw tevredenheid.
Stap 2: Contact met de klachtenfunctionaris van Artsenkliniek

Heeft het persoonlijke gesprek niet het gewenste resultaat opgeleverd, of geef je er de voorkeur aan om niet rechtstreeks met de behandelaar of medewerkers te spreken? Dan kun je contact opnemen met onze klachtenfunctionaris via info@Artsenkliniek.nl. De klachtenfunctionaris neemt contact met je op om je klacht te bespreken en je te begeleiden bij de vervolgstappen.
Stap 3: Onafhankelijke klachtenfunctionaris en geschillencommissie

Lukt het niet om samen met onze klachtenfunctionaris tot een oplossing te komen, dan kun je je wenden tot een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Artsenkliniek is aangesloten bij Stichting DOKh, een onafhankelijke klachten- en geschillencommissie. Op onze klinieken vind je informatiefolders en via de website van DOKh kun je de procedure rondom klachten en geschillen nalezen.

Meer informatie over het klachtenreglement van Stichting DOKh vind je hier:
https://www.dokh.nl/klachten-en-geschillenregeling/patient/een-klacht-over-uw-arts

Contactgegevens Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
Telefoon: 088 0229100 (Maandag van 10:00 tot 17:00 uur. Dinsdag t/m donderdag van 09.00 tot 17.00 uur.)
E-mail: info@skge.nl
Website: https://www.skge.nl

Heb je een vraag?

Heb je een vraag of opmerking? Wil je een wens voorleggen en de mogelijkheden bespreken? Wil je meer informatie over een behandeling? Of weet je al precies wat je wilt? Neem contact met ons voor een gratis gesprek met eventueel een behandeling. Stuur ons een email en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.